FANDOM

Himiko Toga (渡我被身子 Toga Himiko) jest jedną z głównych antagonistów, przy czym współpracuje z Ligą Złoczyńców.

Wygląd Edytuj

Himiko jest drobną dziewczyną o blond włosach, zwykle związanych w dwa niedbałe koki. Jej grzywka jest ścięta na prosto. Tęczówki Togi są złote i zazwyczaj przymrużone, z pionowymi źrenicami. Ma także uzębienie podobne do kota.

Nosi za duży sweter narzucony na klasyczny, marynarski mundurek i czarne podkolanówki.

Osobowość Edytuj

Toga jest bardzo wesołą dziewczyną. Uśmiecha się nawet gdy jest w trakcie mordowania kogoś, co potwierdza jej sadystyczne skłonności. Na jej twarzy zwykle gości rumieniec. Jest odważna i pewna swoich umiejętności.

Dziewczyna wykazuje oznaki niestabilności psychicznej i pokręconego pojęcia miłości. Podczas próby zabicia Tsuyu i Ochaco, jednocześnie chciała się z nimi zaprzyjaźnić. Oświadczyła również, że pociągają ją faceci "poobijani i zbrukani krwią". Nie jest to jednak mijanie się z prawdą; Izuku przykuł jej uwagę już przy pierwszym spotkaniu.

Himiko ma także ciepłą stronę. Wykazała się dużym wsparciem dla Twice, gdy ten obwiniał się za śmierć Magne.

Historia Edytuj

Himiko jest podejrzaną w sprawie seryjnych morderstw. Po tym jak historia Chizome Akaguro została ujawniona opinii publicznej, Toga zainspirowana jego idealistycznymi podglądami dołączyła do Ligii Złoczyńców.

Zdolność Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki