FANDOM

Izuku Midoriya (緑谷出久 Midoriya Izuku?), znany także jako Deku (デク Deku?), główny protagonista anime My Hero Academia.

BiografiaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Jako dziecko marzeniem Izuku było zostać bohaterem, jak jego idol All-Might. W wieku ok. 10 lat gdy inne dzieci odkrywały już swoje moce, on nie wykazywał żadnych objaw posiadania. Wraz z matką poszedł do lekarza. Dowiedział się tam,że prawdopodobnie nigdy nie dostanie Quirk.

Mimo to nadal dążył do zostania bohaterem. Jako pierwszy cel ustawił sobie dołączenie do Akademii UA. Z powodu braku mocy był wyśmiewany przez przyjaciół z dzieciństwa, Katsukiego i innych kolegów z klasy. Nikt nie wierzył w niego,że bez Quirk zostanie superbohaterem.

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Quirk i UmiejętnościEdytuj

One For All (ワン・フォー・オール Wan Fō Ōru) moc pozyskał od Toshinori Yagi, znanego również jako All-Might. Quirk daje mu dostęp do mocy takich jak nadludzka siła, zwinność oraz zwiększona mobilność. Potrafi on kontrolować niewielki procent możliwości.

TechnikiEdytuj

  • Detroit Smash - ta sama moc jak u All-Mighta. Pozwala na przemieszczanie się.
  • Delaware Smash - pozwala stworzyć potężną falę uderzenia. Użycie tego ogranicza na jakiś czas umiejętności.
  • One For All Full Cowl - dzięki tej umiejętności może rozmieścić One For All po całym ciele, pozwalając mu zwiększyć swoje moce. Aktywacja tej techniki zwiększa mu siłę, szybkość, zwinność oraz mobilność. Uniemożliwia również złamanie podczas ataków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki