FANDOM

Neito Monoma (物間寧人, Monoma Neito) jest uczniem klasy 1-B w U.A..

Wygląd Edytuj

Neito ma krótkie, blond włosy z grzywką na prawą stronę i szare oczy z białymi źrenicami.

Jego kostium składa się ze smokingu z kilkoma zegarkami kieszonkowymi. Ma także krawat w kropki.

Osobowość Edytuj

Neito jest spokojny, ułożony i inteligentny. Z klasy 1-B to właśnie on jest najbardziej wrogo nastawiony do klasy 1-A. Oprócz tego, jest też bardzo sarkastyczny i głośny. Wydaje się być także zazdrosny o popularność klasy A; przykładowo, gdy tylko usłyszy, że coś im się nie udało, wyśmiewa ich i pyta jak to możliwe, że taka wspaniałomyślna klasa zawiodła.

Monoma zdaje się mieć kompleks niższości; wykorzysta każdą możliwą szansę, by wyśmiać, sprowokować czy przewyższyć kogokolwiek z klasy 1-A. Został okrzyknięty osobą niestabilną psychicznie przez resztę uczniów, chociaż to bardziej żart.

Pomimo swojej nadmiernej pewności siebie, odetchnął z ulgą, gdy nie musiał walczyć przeciwko klasie A podczas egzaminu na tymczasową licencję bohaterską.

Indywidualność Edytuj

Copy (コピー, Kopī) podczas kontaktu z innym posiadaczem zdolności, jest w stanie skopiować jego indywidualność i dowolnie jej używać, jednak tylko przez okres pięciu minut.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od:
    • "物真似" (monomane) co oznacza "mimikra"
    • Dodatkowo, "物間" (monoma) znaczy "pośród rzeczy"
    • "寧" (nei) znaczy "pokojowy", "spokój"
    • "人" (hito) znaczy "osoba".
  • Neito lubi kuchnię francuską i francusko-belgijskie komiksy.
  • Neito jest wzorowany na prawdziwiej osobie, znanej Hirokoshiemu.